گروه تبلیغی جهادی بقیه الله

شهرستان بابلسر
گروه تبلیغی جهادی بقیه الله

بسم الله النور

گروه تبلیغی جهادی بقیه الله (عج) شهرستان بابلسر در سال 1393 با استعانت از خداوند رحمان و با مدد از کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) به همت گروهی از طلاب و روحانیون استان مازندران فعالیت خود را آغاز نموده است .

این صفحه رسانه ای است برای بیان فعالیت ها و برنامه های این گروه .

به امید آنکه لبخندی بر لبان مبارک حضرت بقیه الله الاعظم مهدی فاطمه (عج) بنشانیم .

۱۳ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

سالروز به امامت رسیدن حضرت ولی عصربقیة الله الاعظم برهمه شیعیان مبارک باد


همایش تجلیل ازمبلغین برتر درساری برگزارشد

این همایش که دیروز یک شنبه ازساعت 9الی 12 درساری به میزبانی اداره کل آموزش وپرورش برگزارشد ازمبلغین نمونه وائمه جماعات نمونه مدارس استان مازندارن تجلیل بعمل امد

دراین همایش حضرت آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه دراستان مازندارن،مدیرکل آموزش وپرورش،مدیرحوزه ها علمیه استان ومسئولین گروه های تبلیغی استان مازندارن حضور داشتند

ازآقایان مهدی منتظری وسیدمرتضی پورعلی ازگروه تبلیغی بقیه الله تقدیربعمل آمد

مقام معظم رهبری:

وحدت حوزه و دانشگاه، یعنى وحدت در هدف. هدف این است که همه به سمت ایجاد یک جامعه‌ى اسلامىِ پیشرفته‌ى مستقل، جامعه‌ى امام، جامعه‌ى پیشاهنگ، جامعه‌ى الگو، ملت شاهد - ملتى که مردم دنیا با نگاه به او جرأت پیدا کنند، تا فکر تحول را در ذهن خودشان بگذرانند و در عملشان پیاده کنند - حرکت نمایند.

((27آذر سالروز شهادت دکتر مفتح،و وحدت حوزه دانشگاه گرامی باد))

حلول ماه ربیع الاول،سالروز هجرت پیامبر ازمکه به مدینه و سالروز واقعه تاریخی لیلة المبیت گرامی باد

بهترین بندگان خدا

« سُئِلَ عَلَیْهِ السَّلامُ عَنْ خِیارِ الْعبادِ؟ فَقالَ(علیه السلام):أَلَّذینَ إِذا أَحْسَنُوا إِسْتَبْشَرُوا، وَ إِذا أَساؤُوا إِسْتَغْفَرُوا وَ إِذا أُعْطُوا شَکَرُوا، وَ إِذا أُبْتِلُوا صَبَرُوا، وَ إِذا غَضِبُوا عَفَوْ ».

از امام رضا(علیه السلام) درباره بهترین بندگان سؤال شد.

فرمود: آنان که هر گاه نیکى کنند خوشحال شوند، و هرگاه بدى کنند آمرزش خواهند، و هر گاه عطا شوند شکر گزارند و هر گاه بلا بینند صبر کنند، و هر گاه خشم کنند درگذرند.

پیامبر اکرم صلوات الله علیه:

هرکس آبروی مومنی را حفظ کند،بدون تردید بهشت بر او واجب است.

ثواب الاعمال و عقاب الاعمال ص 145 - الجعفریات(الاشعثیات) ص 198

مقام معظم رهبری:

سیاست زدگی و سیاست بازی به هیچ وجه مورد تأیید نیست اما سیاست گری و برخوردار شدن از قدرت فهم و تحلیل سیاسی، نیاز مبرم دانشجویان و دانشگاههاست.


((16 آذر روز دانشجو برهمه دانشجویان عزیز مبارک باد))

اهمیت زیارت اربعین، تنها به این نیست که از نشانه های ایمان است، بلکه طبق این روایت در ردیف نمازهای واجب و مستحب قرار گرفته است. برپایهٴ این روایت، همان گونه که نماز ستون دین و شریعت است، زیارت اربعین و حادثهٴ کربلا نیز ستون ولایت است.

به دیگر سخن، براساس فرمودهٴ رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم): عصارهٴ رسالت نبوی (صلی الله علیه و آله و سلم) قرآن و عترت است؛ «إنی تارک فیکم الثقلین... کتاب الله و... عترتی أهل بیتی». عصارهٴ کتاب الهی که دین خداست، ستونی دارد که نماز است و عصارهٴ عترت نیز ستونش زیارت اربعین است که این دو ستون در روایت امام عسکری (علیه السلام) در کنار هم ذکر شده است؛ امّا مهمّ آن است که دریابیم نماز و زیارت اربعین انسان را چگونه متدین می کنند. 
       

برگفته شده ازسایت


http://www.portal.esra.ir/

شهادت جانگداز ستوان یکم سید محمد عبدی که در درگیری مسلحانه با ارازل واوباش دربابلسر(بهنمیر)به درجه رفیع شهادت نائل شدند به محضر حضرت ولی عصر(عج)،مقام معظم رهبری،امت شهد پرور بابلسر وبه خصوص به خانواده ایشان تبریک وتسلیت عرض مینمائیم

ان شاءالله روح این شهید بزگورار با روح سرور وسالارشهیدان اباعبدالله الحسین محشورگردد


به اطلاع طلاب محترم میرساند،گروه تبلیغی بقیة الله دردهه آخر ماه صفر اعزام تبلیغی دانش آموزی خواهدداشت،آن دسته ازعزیزانی که مایل به همکاری با گروه میباشند هرچه زودتر اعلام آماده گی نمایند وجهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09112159311تماس حاصل فرمایند.

لازم به ذکر است تبلیغ دانش آموزی دهه اخر ماه صفرهمانند ماه محرم درمدارس شهرستان بابلسر وحومه برگزارخواهدشد