گروه تبلیغی جهادی بقیه الله

شهرستان بابلسر
گروه تبلیغی جهادی بقیه الله

بسم الله النور

گروه تبلیغی جهادی بقیه الله (عج) شهرستان بابلسر در سال 1393 با استعانت از خداوند رحمان و با مدد از کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) به همت گروهی از طلاب و روحانیون استان مازندران فعالیت خود را آغاز نموده است .

این صفحه رسانه ای است برای بیان فعالیت ها و برنامه های این گروه .

به امید آنکه لبخندی بر لبان مبارک حضرت بقیه الله الاعظم مهدی فاطمه (عج) بنشانیم .

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران ، نشست مشترک گروهای تبلیغی و روسای ادرات تبلیغات اسلامی شهرهای مازندران در تاریخ 29 مرداد ماه برگزار شد .

در این نشست حجت الاسلام ناصر شکریان ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهار داشت : ، با توجه به ایجاد تفرقه دشمنان و هدف قرار دادن وحدت دنیای اسلام امروز باید وحدت محور برنامه های فرهنگی و تبلیغی قرار گیرد.

وی در ادامه ضمن اشاره به  گستردگی فضای تبلیغی و نیازهای بسیار در این حوزه افزود : گروه های تبلیغی با کارکرد و روحیه جهادی می توانند از این ظرفیت موجود و نیاز جامعه به نحو احسنت برای تبلیغ دین استفاده کنند .

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران روحانیت را سربازان خط مقدم امام زمان (عج) در جبهه فرهنگی دانست و خاطر نشان کرد : سربازی برای دین مبین اسلام از الطاف بزرگ خداوند است و باید برای این لطف خدا همیشه سجده شکر بجا آورد .

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تاثیر گذاری در تبلیغ را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد : باید از شیوه های مختلف و ابزارهای روز کارآمد در حوزه تبلیغ برای تاثیرگذاری استفاده گرددو مبلغ باید به گونه ای باشد که وقتی دیگران او را می بینند به یاد خدا بیافتند .

شکریان در پایان  ضمن تشکر از زحمات بی شائبه گروه های فرهنگی و تبلیغی تاکید کرد : امروزه برای خنثی کردن توطئه های دشمنان باید گروه های فرهنگی و تبلیغی با تعامل و وحدت با دیگر دستگاه های فرهنگی وارد عرصه مبارزه با جنگ نرم شوند .

لازم به ذکر است حجج اسلام پورعلی ، قلی نژاد و زاهدیان به نمایندگی از گروه تبلیغی جهادی بقیه الله بابلسر در این نشست حضور داشتند .

 

منبع خبر : اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران